Onze praktijk bevindt zich aan

Harspit 3 in Terherne

U vindt Fysio Hoen hier.

Tarieven

Verzekering en vergoeding

Huisregels
extra maatregelen ivm COVID-19

Klachtenregeling

Tarieven

Tarieven per behandeling:

Screening € 27,50
Screening intake DTF (directe toegankelijkheid fysiotherapie) € 63,50
Screening intake onderzoek fysiotherapie € 78,50
Intake onderzoek na verwijzing € 63,50
Fysiotherapie € 38,50
Fysiotherapie aan huis € 53,50
Manueeltherapie € 50,-
Manueeltherapie inclusief toeslag € 65,-

Verzekering en vergoeding

Fysiotherapie Hoen heeft op dit moment een contract met:
ENO en
Met het ZilverenKruis Achmea (De Friesland, FBTO, Interpolis) is nog geen contract afgesloten, dit is helaas i.v.m. het COVID-19 nog niet mogelijk.
U krijgt de nota thuisgestuurd en deze kunt u opsturen naar de desbetreffende verzekeringsmaatschappij. Zij vergoeden 75-85% van het te declareren bedrag.

Huisregels

Huisregels COVID-19

Wij volgen de landelijke richtlijnen van het RIVM en van het KNGF. Hierdoor is behandeling in onze praktijk mogelijk onder voorwaarden.

De antwoorden op de meest gestelde vragen over het coronavirus kunt u vinden op de RIVM website. Fysio Hoen vindt het erg belangrijk om u te informeren over hoe we met het Coronavirus omgaan in onze praktijk. Wij hebben enkele regels opgesteld om de kans op besmetting voor iedereen zo klein mogelijk te houden. Wij hopen op uw medewerking en begrip.

U kunt een afspraak maken via de telefoon of via onze website.

Bij een bezoek aan een buitenlands risico-gebied vragen wij u de thuis-quarantaine periode af te wachten alvorens naar de praktijk te komen.

Blijf thuis wanneer u verkoudheidsklachten of verhoging heeft. Deze klachten kunnen het begin zijn van het coronavirus (COVID-19). Blijf thuis om uit te zieken en anderen niet te besmetten. Ook wanneer u denkt dat de klachten wel meevallen, kunt u beter thuis blijven. Met de volgende symptomen dient u rekening te houden:

  • Hoesten
  • Kuchen of niezen
  • Keelpijn
  • Verhoging of koorts
  • Kortademigheid
  • Ziek voelen en/of diarree

Als er geen verhoogde kans is op Corona en er wordt besloten om de behandeling te starten, moeten er strikte hygiënemaatregelen worden opgevolgd door zowel de therapeut als u. Deze zijn:

  • Was uw handen regelmatig
  • Hoest en nies in de binnenkant van uw elleboog
  • Gebruik papieren zakdoekjes
  • Geen handen schudden
  • Blijf thuis bij symptomen van Corona

In de praktijk van Fysio Hoen

Om de aanbevolen 1,5 meter zo goed mogelijk na te leven, zijn er ook aanpassingen gemaakt in de praktijk.

Bij binnenkomst:

  • Mondkapje is niet verplicht te dragen door u maar wordt wel gewaardeerd. De fysiotherapeut draagt een mondkapje.
  • Wanneer u naar de praktijk komt, kom dan maximaal 5 minuten voor aanvangstijd binnen. Wacht liever buiten of eventueel in de auto.
  • In de wachtkamer staan de stoelen ruim uit elkaar en er liggen geen tijdschriften en folder.
  • Kom zoveel mogelijk alleen, neem bijvoorbeeld geen kinderen mee en/of laat een eventuele begeleider buiten wachten
  • Bij binnenkomst staat er een alcohol dispenser paal welke graag te gebruiken.

In de behandelkamer:

  • Probeer in de behandelkamer ook zoveel mogelijk 1,5 meter regel in acht nemen. De stoelen in de behandelkamer staan ook 1,5 meter uit elkaar.
  • Was en/of desinfecteer uw handen.
  • Neem zelf een handdoek mee.

Bij verlaten:

  • U kunt via de achterdeur het pand verlaten zodat u niet andere cliënten hoeft te passeren in de wachtkamer.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. We beseffen dat de ontwikkelingen over het coronavirus zich snel opvolgen. Als het nodig is, zullen wij u verder informeren. Uiteraard kunt u bij ons terecht wanneer u twijfelt of vragen heeft.

Bedankt voor uw begrip en medewerking!

Fysio Hoen

Klachtenregeling

Heeft u een klacht? Fysio Hoen is aangesloten bij het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie. De klachten worden door dit platform afgehandeld.

Op defysiotherapeut.com staat informatie en formulieren om een klacht of geschil in te dienen. U kan telefonisch contact opnemen met een klachtenfunctionaris voor advies en ondersteuning bij het indienen van een klacht. U kunt hiervoor contact opnemen met KNGF Ledenvoorlichting.